2012. április 21., szombat

Il dolce ritorno

Tény. Tényleg jó érzés visszatérni ebbe a napsütötte paradicsomba. Még akkor is, ha mostanság se nap, se sütkérezés, se paradicsomi mámor nincs... :/

Az idő itt sem olyan kegyes hozzánk. Bár, azért számomra pozitív, hogy a rossz idő akkor érte el Reggio térségét, amikor épp felszálltam a repülőmmel, s akkor ért véget, amikor épp landoltam Bolognában. közben pedig Magyarországon közel-s távol jobb idő volt, mint kinn.
Nem mondom, hogy unatkoztam itthon. Annyi elintézni valóm volt, s van még most is, de a barátokra, s azokra, akik számítanak rám, s akikkel szeretek együtt lenni, azokra mindig szakítok időt. Valahogyan.

A visszaút is simán ment. Új repülő, rendes fedélzeti személyzet és légiutas-kísérők. Szerencsére kocsival jöttek ki értem, s mindenki örült, hogy viszont láthatott.
Már egy új édességet, a sportszelet süteményt is megcsináltam mindenki nagy örömére, hogy élvezzék, ha nem is pontosan ugyanazt, de mégis, milyen a finom Sportszelet csoki itthon.

Ma meg az én és a többi erasmusos visszajövetelére elmegyünk aperitivezni illetve kajálni a városba, és jól kibeszéljük, átrágjuk magunkat az elmúlt hetek eseményein.
Holnap megy irány Milano, Anita barátosném jön meglátogatni, s együtt felfedezzük a giccs és a túlzás városát :)
Na mindegy. 
Egyszóval, nagyon örültem, hogy végre visszajöhettem. Ha nem számolok a költségekkel, a kiadásokkal, s a vizsgákkal, akkor bátran ki merem jelenteni, hogy sose mennék el innen, maximum valami délebbi helyre, közvetlenül a tenger mellé. Nem azért, mert ez a város tökéletes. Koránt sem az! Nincs olyan nagy pezsgő élet, mint amit megszoktam otthon, de a barátok, a többi külföldi, a hangulat, a légkör, a kaják, a tenger, no meg maga a szó, hogy ITALY megbabonázott. Az egyedüllét, a saját lakás - persze 4 másik csajjal együtt- nagyon is kedvemre való.

Élem az életem úgy, ahogy szeretném. 


No de ne búslakodjatok, júniusba viszont láttok! :) Sietek haza letenni a vizsgákat, hogy aztán a pezsgő nyári fürdőzésről és bulihegyekről se kelljen lemaradnom!

Csók.puszi nektek  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése