2012. január 11., szerda

Meglepetés...

Már lassan január közepe van, de én még mindig a szálláskereséssel bajlódom.Na, mindegy! :)
Folyamatosan e-mail-ezek különböző ERASMUS fórumozókkal az aktuális szállások kapcsán, valamint naponta nézem az olasz "kiadó lakások" - féle oldalakat, hátha találok valami jót, jó áron :)

De akkor is úgy vélem, hogy a legnagyobb élményekben úgy részesülhetek, ha nem koleszba, hanem lakásba költözöm.
Az első két meghökkentő és meglepő élményem is ebből adódott a minap:
1. megtalált egy magyar, aki Modenában fog dolgozni az Erasmusos dolgok kapcsán (bár az is lehet, hogy csak az Erasmus találta neki ezt a melót, ez már szinte lényegtelen). A lényeg viszont az, hogy a semmiből bukkant rám, ő is most jön ki, amikor én, ráadásul neki sincs még lakása...

2. ami még az elsőnél is jobb: Rám írt egy olasz - feltételezem a neve és a kinézete alapján - srác lakás ügyben, mert lehet, az ő egyik barátjánál fogok lakni majd. Majd elválik. Szóval rámírt a gyerek, és megkérdezte, hogy én magyar vagyok -e. Mint kiderült, a srác nemrégiben Budapesten járt, itt töltötte az Erasmusos félévét :) Elmesélte, hogy nagyon tetszik neki ez a város és az egész ország, de meglepetésemre azt mondta, nagyon sokat járt a stúdióba és a dokkba bulizni... főként itt buliztak a csoporttársaival :)
Nagyon megörültem, hogy hirtelen találtam egy olyan olasz gyereket, aki Pesten volt Erasmus diák, s itt vagyok én, aki meg Olaszba leszek Erasmus diák.... :D

A szállásra visszatérve még nincs semmi fix, de remélem a héten végre sikerül megállapodnom. =)
De legalább sikerült kiderítenem, hogy pontosan mettől meddig tart a suli kinn. ( február 20. - május 18.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése