2012. február 6., hétfő

Ebéd ala V&V

Először is: anya, ha olvasod ezt a bejegyzést, légy rám büszke! Olyat ettem, amit eddig utáltam, sose ettem meg! :)


Így igaz. Megsütöttem életem első brokkolis- karfiolos tepsis ebédjét, melyhez köretnek friss saláta mixet készítettünk kukoricával, citromlével, olívaolajjal és egy kis fűszerkeverékkel párosítva.
Nagyon finomra sikeredett a kajánk. Ráadásul nagyjából fél óra alatt kész lettünk vele.
A Recept is egyszerű: 1-1 fej karfiolt és brokkolit szétszedtünk apróbb darabokra, s sütőpapírral kibélelt sütőben olívaolajjal és sok-sok borssal megsütöttünk.




Tény, hogy nem szeretem a karfiolt, sose eszem meg, éppen ezért kihívás volt számomra, de mivel idegen országban vagyok idegen emberek között, kipróbáltam. Kellemes csalódás volt, hogy nagyon ízletes! A Brokkoli mostantól az egyik kedvenc zöldségem, s a karfiol mind nyersen, mind sütve isteni finom!
Ugyan azt nem ígérem, hogy mostantól minden alkalommal meg fogom enni, de például egy ilyesmi mértékű ebédnél igen!




Még csak hétfő van, de hétvégére pizzasütést terveztünk, ahol mind a tésztát, mint a paradicsomszószt, s minden egyebet saját kezűleg készítünk el az én (na jó, Jamie Oliver) receptje alapján!
:)
Addig is itt van nektek két kép a jól sikeredett kajánkról, hátha megéheztek tőle! :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése