2012. február 1., szerda

A hó fogságában...

Na, ezt se hittem volna.



Tegnap egész nap azt nézegettem, hogy milyen időjárást jósolnak otthonra. Elvileg a hét közepére-végére beköszönt valami borzasztóan nagy hórengeteg, mely lebéníthatja a fél országot. El tudom képzleni!
Ennek ellenére nem hittem volna, hogy itt és most lesz olyan kaotikus az állapot, hogy szinte minden megbénul.
Már említettem, hogy tegnap óta folyamatosan szakad a hó... az emberek ennek ellenére biciklivel és autóval közlekednek egyaránt, s több ezer hókotró és traktor szlalomozik a szűk utcákon, hogy elkotorják és eltüntessék azt a nagy hómennyiséget, ami leesett. :)



Vicces, hogy a traktorok a járdára is felmennek, az autók a parkokba is bemennek, mindent megtesznek azért, hogy folyamatosan minél tisztább és járhatóbb utakat alakítsanak ki.
Ennek ellenére nagyon szép látvány a város ilyen havas időben, bár jobban örülnék, ha melegebb lenne. De se baj.
Holnap kezdődik az olasz intenzív nyelvtanfolyamom, ma írtam meg a tesztet. Remélem jól sikerül, s akkor holnaptól a suli kezdéséig remélhetőleg felpörgetem és felfrissítem egy kicsit az olasz tudásom! :)

Ja, azt majdnem elfelejtettem megemlíteni, hogy a mai napon HÓSZÜNETET rendeltek el a városban, ami érinti az óvodákat, általános- és középiskolákat, valamint az egyetemet is! Megvallom ez volt az egyik gyerekkori álmom, hogy az amerikai filmekhez hasonlóan én is részese lehessek egy hószünetnek, mely gyakorlatilag annyit tesz, hogy a nagy hó miatt a gyerekeknek nem kell iskolába menniük. Persze az órák be lesznek később pótolva, de akkor is! Nincs is jobb, mint iskola helyett a szabadban hógolyózni, szánkózni és egyebek! :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése